Jūsu grozs ir tukšs
Kopā
€0.00
Nopirkt
0
+371 27 220 393
+371 27 220 393
0
​​

Par Tupperware


Tupperware Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs
Kopš 1962. gada a/s Tupperware Nordic ir darbojusies kā galvenais birojs Ziemeļvalstīs (Dānijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā un Islandē) un kopš 1996. gada – arī Baltijas valstīs (Igaunijā, Latvijā un Lietuvā). Tupperware produktus visās Ziemeļvalstīs demonstrē 16 000 lietpratīgu konsultantu un darba grupu vadītāju.

Ziemeļvalstu galvenā biroja, kas atrodas Kopenhāgenā, administratīvā direktore ir Sandra Spīsa /Sandra Spies/. Pārdošanā, mārketingā, IT un grāmatvedībā strādā 40 darbinieku.

Par Tupperware produktu izplatīšanu Ziemeļvalstīs un Baltijā atbild 41 izplatītājs.

Kvalitāte un dizains
Mūsdienās dizaineriem vēl intensīvāk nekā jebkad jāizstrādā jauni produkti, kas atbilst patērētāju dzīvesveidam. Mūsu dizaina darba grupa iet kopsolī ar laiku un nenogurstoši rada avangardiskus produktus, apliecinot savu aizrautību ar inovatīvu un elegantu dizainu.

Modernās mākslas muzejs Ņujorkā, Rūpniecības muzejs Hannoverē un Viktorijas un Alberta mākslas muzejs Londonā ir tikai daži no atzītiem starptautiskiem muzejiem, kas izvēlējušies eksponēt Tupperware produktus.

Starptautiski apbalvojumi dizaina jomā
Tupperware ir saņēmis neskaitāmus prestižus starptautiskus apbalvojumus dizaina jomā, tostarp no Red Dot un IF. Starptautiskais Red Dot dizaina konkurss tiek uzskatīts par vienu no lielākajiem un atzītākajiem un katru gadu piesaista aptuveni 61 dalībvalsti. Mainīga žūrija, ko veido starptautiski atzīti produktu dizaina eksperti, piešķir dizaineriem ”Red Dot” balvu, izvērtējot produktus atbilstoši virknei kritēriju, tostarp inovācijai, funkcionalitātei un kvalitātei.


Ērls Tapers

Visual

Ar savu fantastisko materiālu izjūtu un dotībām funkcionālā dizaina jomā Ērls Tapers no Berlīnes, Ņūhempšīras štata, izgudroja un pilnveidoja to materiālu, kas mūsdienās ir pasaulē slaveno plastmasas produktu pirmsākums. Sākoties kā eksperimentam 1930. gados, šis materiāls tagad ir kļuvis par globālu parādību.

Viņa uzņēmīgais gars viņu motivēja izstrādāt produktu, kas mājsaimniecēm sniedza iespēju uzglabāt produktus svaigus jaunajos ar elektrību vai gāzi darbinātajos ledusskapjos, kādi parādījās tirdzniecībā pēckara gados. Tā rezultātā tapa plastmasas produkti ar unikālu hermētiski noslēgtu vāku, kas spēja pasargāt pašu pārtikas produktu un attiecīgi paildzināt tā lietošanas laiku. Iedvesmu šādam vākam Ērls Tapers guva no krāsu kārbas vāka, kas konstruēts tā, lai krāsa neizžūtu. Ērls Tapers savu jauno produktu līniju laida klajā ar mazumtirdzniecības punktu starpniecību, taču iesākumā avangardiskie produkti nerada patērētāju atsaucību.


Braunija Vaiza

Visual


Ērls Tapers mēģināja atrast veidu, kā uzrunāt patērētājus un izskaidrot viņiem hermētiski noslēgtā vāka priekšrocības. Kopā ar Brauniju Vaizu (1913. – 1992.), kura tika pieņemta darbā 1951. gadā un pierādīja sevi kā lietpratīgu konsultanti, tika radīta ”mājas sarīkojuma” koncepcija. Patērētāji varēja skatīt produktu demonstrāciju un paši tos izmēģināt.

Pateicoties savam dabiskajam talantam darbā ar cilvēkiem un dotībām mārketingā, Braunija šo koncepciju izstrādāja, galveno uzmanību pievēršot cieņai un atzinībai pret katru individuālo konsultantu. Tas guva milzīgus panākumus un padarīja Tupperware demonstrācijas gandrīz tikpat slavenas kā pašus produktus. Kopš 1951. gada šī jaunā koncepcija bruģēja Tupperware panākumu ceļu, kas ātri guva ievērību. Pārdošanas apjomi pieauga kosmiskā ātrumā.